sobota, 3 lipca 2010

O etyce i akustyce

Już starożytni myndrcy take głosiyli etyczne kanony
by gospodorz przy gościach nie pieściył swojej żony.
Poważnie przyjonłech myndrca zalecynie
i jyno wtedy podchodziyłech do żony
jak ścianami od świata byłech oddzielony.
Ale wroz skończyło sie moje intymne miłowanie
dostołech przydział na spółdzielcze miyszkanie.
W dziupli zbudowanej z wielkej płyty
poznołech koszmar osiedlowej akustyki
Bez sufit słysza jak u somsiada szeslong brzynczy
z lewej strony słysza westchniynia i jynki
z prawej słysza jak grajom szpirale
a mnie z nerwów nowet włos na głowie nie stanie.
Z coroz wiynkszom pogardom spoglondo na mnie Genia
jako pon i władca jestech kaput poprostu mnie ni ma.
Taki marny koniec zgotowała mi Gierkowo urbanistyka
mom tiki nerwowe a mynskość odeszła i kwita.
Trudno płyntować fraszołka by było etycznie
skoro dusza wyje do miesionczka szpetnie;
wiync powiym szczerze aby podniyść w mej krwi
stynżynie teststeronu-kupiyłech na bazarze
przeogromno lupa...i podglondom somsiadka
jak w przeźroczystym penjuaże
rychtuje dlo chłopa zupa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz