piątek, 21 października 2011

cdn Perske Oko Śloński Ślyp

Mary
----
Coś ostatnimi czasy
na chodzą mnie nocne mary
włażom mi pod pierzyna
wciongają mnie w swoje nory

a razym z marami przychodzom
wspomnien młodości tysionce
jak z piyknom młodom dziołszkom
leżeli my se na łonce.

Cóż musza Ci pedzieć Pon Boczku
żeś piyknie tyn świat wyrychtowoł
żeś obok trowy i kwiotków
take cudo jak baba zmajstrowoł

no se pomyślcie chłopy
pomyślcie kameraty
co by bez bab robiyły
te nasze chłopske charmaty.
s.ptaszyński


Rzykanie
--------
Cichy szmer deszczu na liściach jaworu
łechce moje uszy szeptym natury
za to,że to słysza-dziynkuja ci Panie.

W ledwo rysujoncym sie brzasku
budzi mnie koncert-klonskanie trelowanie
za to,że to słysza-dziynkuja ci Panie.

Dziwom sie w płomiyń kominka
uczestnicza w procesie polynio
i za to,że pozwolosz mi dostrzec koniec
wszechrzeczy dziynkuja ci Panie.

W zmynczonych oczach staruszki matki
dostrzegom obroz mojego przemijanio
i za to,że to dostrzegom dziynkuja ci Panie.
s.ptaszyński


Ślońskie Wołanie
----------------
Śłuchejcie Piastowie zaklynci
na wszystkich ślońskich cokołach
czas obudzić sie do czynu
gdy głos trombki woło.

Pomożcie nom ślońscy bracia
zamarli hań w przeszłości
stworzyć cudne ślońskie kraje
na miara Waszek wielkości.

Wzywom ksionżont spod Głogowa
Brzegu czy Opola
zew swobody i wolności
na cołki Ślońsk woło.

Tu na naszej ślońskej ziymi
kaj slońzoki żyjom
niech se rzondy sprawiedliwe
sami łodprawujom.
s.ptaszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz